Skip to main content

IT-YLLÄPITOPALVELUIDEMME AVULLA NOSTAT LIIKETOIMINTASI TOIMINTAVARMUUDEN UUDELLE TASOLLE

Joustavat ylläpitopalveluvaihtoehdot

Tarjoamme yrityksille ylläpitopalvelua, jonka ominaisuudet voit valita joustavasti useista eri vaihtoehdoista. Ylläpito on ennaltaehkäisevää työtä, joka takaa IT-ympäristön toiminnan optimaalisella tavalla sekä ehkäisee käyttökatkoksia. Oikein suoritettu ylläpito alentaa myös pitkällä aikavälillä ylläpito- ja korjaustöihin kuluvaa aikaa sekä kustannuksia.

Ylläpitopalvelu toteutetaan asiakkaan tarpeiden mukaan joko kevyenä päivitys- ja valvontapalveluna tai täydellisenä palvelukokonaisuutena johon kuuluvat tavallisimpien ylläpitotoimenpiteiden lisäksi myös palomuuri-, varmistus- ja tietoturvapalvelut.

Kysyttävää? Ota yhteyttä!

Palvelinylläpito

100 € / kk / palvelin

  • Kuukausittaiset päivitykset
  • Windows-tapahtumienvalvonta
  • Laitteistokohtaisien tapahtumien valvonta ja raportointi
  • Tietoturvapalvelu
  • Vasteaika 16 h

Työasemaylläpito

37,50 € / kk / työasema

  • Kuukausittaiset päivitykset
  • Tapahtumienvalvonta
  • Elinkaari-arviot
  • Etätuki 15 min / kk / yritys
  • Vasteaika 16 h

Yleiset lisäpalvelut

  • Palomuuripalvelu– Alkaen 29 € / kk, pyydä tarjous myynnistämme
  • Valvonta ja kuukausittainen SLA-raportointi – Alkaen 100 € / kk, pyydä tarjous myynnistämme
  • 8 tunnin vasteaika – 200 € / kk
  • 4 tunnin vasteaika – 500 € / kk
  • Etätuki – 20 € / kk / 15 min

Palvelinylläpidon lisäpalvelut

  • Virtuaalipalvelimen ylläpito normaalin palvelinylläpidon yhteydessä – 37,50 € / kk / virtuaalipalvelin
  • Varmistuspalvelu – 120 € / kk / palvelin (500 € aloitusmaksu)

Työasemaylläpidon lisäpalvelut

  • Varmistuspalvelu – 25 € / kk / työasema
  • Tietoturvapalvelu – 7 € / kk / työasema

Päivitykset

Kuukausittain suoritettavan päivitystarkistuksen yhteydessä käydään läpi julkaistut korjaustiedostot, tietoturvapäivitykset, service packit, versiopäivitykset sekä ohjainpäivitykset. Päivitykset pitävät tietoturvan ajantasalla!

Tapahtumienvalvonta

Tarkistamme kuukausittaisen ylläpitokäynnin yhteydessä myös palvelimen Windows-lokit. Mikäli lokeista löytyy virheilmoituksia, raportoidaan ongelmista tai sopimuksen mukaan ongelmatilanteet ratkotaan heti niiden ilmettyä.

Vasteaika

Pyrimme palvelemaan asiakkaitamme aina mahdollisimman pikaisesti. Ruuhkatilanteessa vianselvityksen aloittaminen aloitetaan valitun vasteajan mukaisesti joko 16 h, 8 h tai 4 h sisään vikailmoituksesta.

Varmistuspalvelu

Varmistuspalvelumme avulla pyritään minimoimaan käyttökatkot ja välttämään katastrofitilanteet, joissa palvelin on käyttökelvottomassa kunnossa jopa päiviä.

Tietoturvapalvelu

Anna ammattilaisten huolehtia yrityksesi tietoturvasta. Valvomme ja hallinnoimme tietoturvaa sekä päivittäin etänä, että paikanpäällä ylläpitokäyntien yhteydessä.

Valvonta ja raportointi

Syvällisempi valvonta ja raportointi on tarpeen, kun kyseessä on liiketoiminnan kannalta kriittinen palvelinjärjestelmä ja käyttökatkot maksavat selvää rahaa.